Oleksiy Koval | The Beautiful Formula Workshop | School of Visual Communication, Kyiv | 9-10.2.2013




Перебуваючи у Пекіні, я багато грав у настільний теніс і передивився безліч ігор. Ретельність, з якою гравці вибирали свої ракетки, м’ячі та взуття, нагадує точність, з якою живописці добирають свої інструменти, поверхні та фарби. Потім починається гра. Інколи виграєш, інколи програєш, а інколи граєш у нічию. Багато хто запитує мене: що живописець відображає? Нічого. Живопис нічого не відображає. Так само як і тенісист нічого не відображає. Тенісист грає та прагне перемогти супротивника, живописець пише та прагне перемогти поверхню.
Під час навчання в Мюнхенській Академії мистецтв я приділяв багато часу пошукам полярності  у живописі: фарба залишається на поверхні, проте зберігає візуальну глибину. Аби не заблукати, експериментуючи з властивостями фарби, я шукав організацію площини, яка б передбачувала зрозумілий початок і визначене завершення процесу живопису. Так я розробив базовий растр, який поділяє поверхню на рівнозначні інтервали та чисельні імпульси: наприклад, 1/4, 1/9, 1/16 або 1/25. Таким чином, метр не тільки підсилює концентрацію під час спонтанних рішень, але й спричиняє до свідомого використання i міри швидкості у накладанні фарби на поверхню.
Паралельно з організацією поверхні я зосередився на порядку руху в живописі. Момент, коли фарба торкається поверхні, я сприймаю як одиницю, що об’єднується в ритмічні акценти, наприклад 2,2,3,1, або 1,1,2, чи 1,2,1,3,1,5. Ритмічні мотиви генерують процес живопису, як свідомого руху в часі та просторі.
Такий підхід дозволяє записувати композиції за допомогою чисел і символів та працювати над їх реалізацією як самостійно так і в групі. В результаті я зібрав The Beautiful Formula Collective, де митці різних напрямків живопису працюють над створенням робіт у групі за допомогою The Beautiful Formula.
Воркшоп.
Учасники воркшопу ознайомляться зі структурою та символами The Beautiful Formula Language, навчаться працювати з різноманітними ритмічними мотивами і метрами, фарбами та матеріалами. Живописні  твори будуть реалізовані як індивідуально, так і в групі з іншими учасниками. Для участі у воркшопі не потрібні попередні знання або досвід у сфері живопису. Учасники приносять матеріали, з якими вони залюбки працюють.

Comments

Popular Posts